AhseniinAnnesii spiral ile 6,7aylik bı korunma sürecindeyim ve 1bucuk haftalık adet gecikmesi yaşıyorum hamilelik şüphesi yandı tutuştu bende ve biraz önce spiral ile hamile kalıp spirali çıkarttığını söyleyen bı posta denk geldim yani siz düşünün koruma olasılığını herşey olabilir saygılar😒