Meryemderin Kızlar 26 aylık kizim bişeye hayır diyince yada kizdigimda sürekli vuruyor karşındakine parktada çocuklara vuruyor sinir olduğunda o kadar kötü hissediyorim ki anlamıyorda yapma demekten anlatıyorum ama yine devam ediyor nasıl kurtulabiliriz bu durumdan nasıl unutturabilirm
aselliyam23 Meryemderin benim kızım da 25 aylık sürekli bize vuruyor bilmyrm sanırım 2 yaşın verdiği atak umarım zamanla unuturlar
Blg_szr06 Meryemderin bnmde kzım 2 yasında aynı böyleydi şimdi 9 yaşında konsuarak astık hep sakince göz hizasında konustum zamanla azaldı bu huyları cok kötü hissederdim cevremden tepki bile almıstım buyuzden ama cocuk sonucta bu ve geçici Bi durum
Nehir16busra Meryemderin ya benim kızım 18 aylık olacak oda öyle yeni çıkardı kendi yaş grubu çocuklara sürekli cırlama şeklinde itiyor yüzüne dalmaya çalışıyor. Ki bu hareketleri göreceği kimse de yok çevrede nasıl baş edeceğim bende bilmiyorum 1 aydan fazladır böyle olmaz hayır diyorum ama anlamıyor huydur dedim ama uzun sürdü bu anlamadım bişey napacağımı da bilmiyorum bazen
Dogacelik Meryemderin yapma dedikce ters tepiyor bence sakince de olsa yapma demek ise yaramiyor. Ben o anda konusuyorum. Eller vurmak icin degil. Kizdiysa birseye seni cok iyi anladim buna buna cok ofkelendin. Biliyor musun bir goril gibi ofkeliydin hatta kaplan gibiydin vs diyorum. Boylece bir anda kaplan taklidi yapmaya basliyor 😅
Meryemderin aselliyam23 inşallah ya hiç etraftanda görmüş olduğu şeyler değil bunu rnerden çıkardı bilemiyorum😞
aselliyam23 Meryemderin gördüğüm duyduğum kadarıyla bu aylarda var bende çok üzülüyorum bu duruma ama geçici olduğunu düşünüp kendimi teselli ediyorum açıkçası 🙏
momy_alya Benim kızım da 2 yaşına girecek, 2 ay kaldım.🙏 aşırı öfkeli oldu . Asla söz dinlemiyor , her şeyi fırlatıyor , vuruyor ısırıyor . Önceden böyle değildi.2 yaş sendromu filan heralde
Meryemderin Blg_szr06 ah inşallah bizimkde geçer. Vurmaya başladığında tepkisiz kalıyorum tamam sinirlendin sakinleş diyorum bu sefer basliyo ağlamaya 🤦
Meryemderin Nehir16busra ayni aynı , çok sinir bozucu gerçekten ya napaym bilemiyorum ha unutur ha geçer diye diye kendimi sakinlestiriyorum
Nehir16busra Meryemderin evet ama hadi sizinkiler 2 yaş civarı benimki daha 18 ayına bile girmedi düşününki 16 aydan beri aynı. Unutmuyor da olmuyor o an zoru vardır bişeyi vardır diyorım yok. Sürekli ortamlara sokarım onu çok da sever ama kendi yaş grupları öyle hep kendinden küçüklere de öyle. Ama o kadar ortama sokmama rağmen hiç bir yol alamadım
Meryemderin Dogacelik bende bak vurmuyoruz annecim öpüyoruz sarılıyoruz birbirmize çok ciciyiz falan filan diyorum 5 dk gecmeden yine basliyo 😂 yaşıtlarına yapınca çok üzülüyorum çocuklar oynamak istemeyince hircinlasiyo hemen vurmaya çalışıyor özür dilemekten bı hal oldum bende istemem sonuçta biri gelsin çocuğuma vursun sonuçta
CerceiLannister 25 aylık aynı durumdayız, akşama kadar yediğim dayağın haddi hesabı yok kafamda saç kalmadı yolunmaktan…
Meryemderin CerceiLannister aynı şekilde inşallah atlatırız bu durumu en kısa zamanda ben herşeyi denedim bekliyorum bakalım
Meryemderin Nehir16busra donemsel birşey demekki sizinkide erken girmiş 2 yaş sendromuna demekki , yani gündüz hava sıcak olduğu için evdeyiz akşamları nerdeyse hep parktayiz çocuklarla oynuyor ama istediği olmayınca yada onunla çocuklar oynamayinca başlıyor vurmaya
Blg_szr06 Meryemderin yalnız bırak Bi süre istersen belirli yeri olsun orada bu yaptıklarını Bi düşün öyle gel de bakalım faydası olur inşallah annesi
Muallim27 Meryemderin Dikkatini başka yöne çekin.Ve birine vurmaya kalktığında ya da vurduğunda ne kızın ne de başka bir tepki verin.Tepkisiz bir şekilde kalın ve dikkatini dağıtın.Ornegin parktasiniz aaa kızım bak oyuncak hangi renk aaa bak salıncak ne kadar da güzel vs vs.Cunku o da daha yaptığının farkında değil çünkü ahlak yargısı henüz gelişmemiş oluşmamistir.Gulunce güzel bir şey olduğunu sanıp tekrar edecek kızildiginda zaten yaptığının farkında olmadığı için eylemine devam edecektir.Evet zor belki ama tepkisiz kalıp onun dikkatini dağıtın.Sizin bu yaşadığınız aslında onun yaşının vermiş olduğu dönemsel bir durum .Kolaylıklar diliyorum geçecek …🤗
Meryemderin Muallim27 çok teşekkür ediyorum biran önce unutur inşallah geçer, dikkatini dagitmaya calismamistik hiç onu deniycem👍 hep yaptığının yanlış olduğunu canım yandığını anlatmaya çalışıyordum ama anlamıyor faydasida olmuyor birde böyle deniyelim