ZeynepEceninAnnesii canım bizde aptamil kullanıyoruz bu zamana kadar hiç bir sıkıntı olmadı. Ayrica ben suyu kaynatıyorum cam sürahiye koyuyorum o soğuyor mama yapacağım zaman da çaycıda zaten kaynamış suyum hazırda oluyor ikisini bir karıştırıyorum bebeğimin ağzı yanmayacak şekilde ayarlayıp öyle katıyorum mamayı böyle çok pratik oluyor bilki fikir olur sanada 😊