Bebeğim 1 yaş 12 günlük şuan emekleme olayı olmadı asla tummy time sevdiremedim halen aynı kendini direk düzeltiyor yüz üstü yere bırakınca yürüme çabası yok sadece tutunup kalkmaya çalışıyor bazen bir de 7 aylıkken yataktan düşmüştü acaba bu etkiler mi yürümesini yada daha yürümesi için endişe mi ediyorum 🥹