Kızım 5 aylık ve 5gündür çok huzursuz uykuya direniyor sallamadığım zaman çok çabuk uyanıyor sürekli salla yada koynunda emerek uyuyum diyor resmen tam gazı bitti diye sevinirken birde bu çıktı geceleri 2-3saat aralıksız uyuyan bebeğim şimdi salladığım sürece uyuyor sadece sallamazsam ağlıyor ağlarkende kendini kasıyor çatlayacakmışçasına aonrada kusuyor aynı durumlar olanlar varmı ben jel sürüyorum ama fayda ediyormu etmiyormu bilmiyorumda nasıl geçer bu dönem uykusuzluktan ve bacaklarımın ağrısından ölücem artık