Kızlar 5 aylık bebeğim aşırı sinirli ya bazı durumlar da bunu ne yapmam gerek, huy edinecek ya, azıcık işim varsa 5 dk yatsa sinirle bağırıyor,elindeki birşey alınsa kendini sıkıyor kasıyor,sizce geçici bir durum mu yoksa üstüne düşmeyip nasılsa geçer kafasına girersem huy olarak kalır mı,ne yapmam gerek tecrübeli anneler