Mislinababy https://imgyukle.com/i/rKgTmG Selam kızlar 3 yıldır cildim böyle ne yaptıysam geçmiyor önerisi olan var mı
biranneikievlat Mislinababy Devamlı bu şekildeyse cildiyeye gidip roaccutane tedavisini danışabilirsiniz. Eğer bu tedavi gerekmiyor başka bir yol izleyelim derse ona göre ilaç tedavileri önerecektir diye düşünüyorum.
Adenveannesi Mislinababy la roche posayın bir kremi var baya meşhur şu aralar cilt problemi olan herkese iyi gelmiş bence bir araştırın doktora da sorun kullanmadan
AnnaKarenina_ Mislinababy retinol kullanabilirsin her derde deva ben her sene bi tüp kullanıyorum bebek gibi oluyo. Bütün suratı kusturuyor alttaki bütün yağlar dışa vuruyor sonrada geçiyo dr.cansusahin instada var bak anlatıyo hep
Mislinababy biranneikievlat devlete gittim 2 kez verdiği ilaçlar ve kremler fayda etmedi,özele gittim yine aynı şekilde 😪
biranneikievlat Mislinababy İlaçlar tesir etmiyorsa roaccutane tedavisini lütfen bir danışın belki o tedavi sizdede olumlu sonuç sağlayabilir.
Ysmndmrl Mislinababy benim bildiğim o ilaç kullandıktan sonra bir süre hamile bile kalmamanız gerekiyor çok ağır bir ilaç dudaklarınıza kadar kurutuyor hatta bu ilacı kullananlara kağıt imzaltıyorlar die duymuştum ama emin değilim
biranneikievlat Mislinababy Sorunuzun cevabıyla beraber sorulabilecek diğer soruları cevaplayayım. Hamile olan kadınlar, Hamile olabilme durumu olan kadınlar, Emziren kadınlar roacuttane’ı kullanmamalıdır.