Bebeğim 15 aylık, sünnet olalı 5 gün oldu. 2. Günden beri pipisinde ve ucunda kızarıklık var. Doktor Panthenol diye vücut sütü verdi sadece. Onu sıkınca çok ağlıyor. Bezini değiştirtmek istemiyor. Çok üzülüyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı? Bu kızarıklık nedir acaba?