AliPoyrazz 2 aylık olduk ve tamamen meme reddi yaşıyoruz mama verdiğim için … İlk haftalar sütüm yoktu sürekli mama veriyordum sağıp sağıp veriyordum sütüm şuanda arttı napmam gerekiyor emmesi için artık emzirmiyorum ama sürekli sağmakta insanı yoruyor emmesini istiyorum bugün sadece 1 defa emdi 10 dk oda normaldi hiç emmezdi hatta
tekbasimabakiyorum AliPoyrazz öncelikle mamayı, biberonu komple bırakın. Uykuluyken, ayakta gezerek, pilates topunda zıplayarak emzirin. Saat başı teklif edin, aç bu çocuk diye hemen mama vermeyin. Verecekseniz de kaşık ya da şırınga ile verin.
-elz- Uyku aralarında, duşta, yürüyerek, hatta pilates topunda zıplayarak emzirmeyi deneyebilirsiniz. Umarım bebeğiniz memeye aşkla bağlanır. 🙏🏻