Öncelikle linçleyeceler lütfen posta dahil olmasın zaten zor bir süreç hepimiz yaşıyoruz bebeğim alerjik bebek iki aydır boğazımdan bir lokma istedigim şey geçmedi bugün popoyes menü yedim yemeden önce emdirdim üç saat sonrada dolapta temiz sütümden vereceğim altı saat sonrada dolan sütü atacağım bir problem olur mı sizce yaşayan yapan var mı?