Kızlar merhaba konu başlığında belirttigim gibi kızım bana aşırı bağlı bende ona bagimliyim. 9 buçuk aydır saniye ayrilmadim yanindan gunduz uykularinda bile yanindan kalkmadan onu izliyorum. Hala emiyor mama hiç almadı ek gida desem sürekli Red resmen mememde ve kucağımda yaşıyor. Ne ben birakabiliyorum onu ne o ayrılabiliyor benden. Şuana kadar bırakıp yarım saat bir yere gitmisligim bile yok kendi annem dahil beni iyi görmediğini söylüyor belkide haklı tukenmis hissediyorum bazen kendimi.. şuanda ücretsiz izindeyim 2 yaşına kadar izinde kalacağım daha şimdiden nasıl bırakırım o beni nasıl bırakır onu düşünüyorum. Emerek uyuyor benden başka kimsede uyumaz, kimsede durmaz, babamiz aşırı ilgili olmasına rağmen onda dahi durma süresi aşırı aşırı kısıtlı . Ben bütün hayatımı kizima adadım, evlilik, sosyal hayatım, kariyerim, isteklerim herseyi geride bıraktım sadece anne oldum ve sadece kızım için yaşıyorum bu yanlış birsey farkındayım ama bunun önüne geçemiyorum. Siz nasılsınız, sizde durumlar nasil, ne yapabilirim destek mi almaliyim ne yapmalıyım gerçekten bilmiyorum bazen bir nefes almak istiyorum ama sonra bunu istediğim için bile kendimden nefret ediyorum.