Bebeğim 22 günlük sütüm yetmiyor gibi hissettim ve sarılıktan sonra mama desteği aldım günde 2 kez 80 veya 60cc mama veriyorum kendimi bazen yetersiz hissediyorum . Biberonla verdiğim için kaygılıyım meme reddi yaşarım diye kaşığa geçmeyi düşünüyorum sizlerde durum nedir