Miran1306 Kızlar kaynımın nişanı var (evde) bende böyle bir etekli takımı aldım sizce bunun üstüne aynı renk şal mı takayım yoksa krem rengi mi?
LaMamaDellaCicala Miran1306 elbiseniz guzelmiş😊 kapalı değilim ama gri yada su uzerindeki taslarin tonlaronda bir sal tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum
biroglanannesii1 Miran1306 Ben maviye gri yi çok yakıştırıyorum sizin elbisenize açık gri gümüş tonları yakışacaktır 😃
LaMamaDellaCicala biroglanannesii1 ama ben goruyorum yorumlarini ozlelikle sabah yanliz birakmadin beni o facia grup arasında ☺️tesekkur edecem ama sana sararlar diye korktum🥴birakmiyorlar pesini insanin ozelden yaziyorlar hırslarıni alamayinca🤭
Miran1306 Umena kız elti olacam kolay mı ön planda durmam lazım 🤭🤪 şaka bi yana çok koyu renkler vardı ve aslında aklımda bej rengi falan vardı ama malum elti adayım o renk giyince olmaz dedim kendi kendime ☺️