Bugün arkadaşımla okul meselesini konuşuyorduk ben normal anaokuluna değil de diyanetin kursuna göndermek istiyorum. O da bana e devlette hangi okul çıktıysa ona göndermen gerekiyor dedi. Bunun bir zorunluluğu var mı? Şu an 5 yaşında, 4 yaşında e devlette çıkan okula zaten gitmişti ama beğenmedim ilgi konusunda oğlumda alışamadı almıştım şimdi tekrar aynı okula göndermek istemiyorum diyanet harici başka da okul zaten yok burada. Bu sorun çıkarır mı bize? Hiç göndermeyedebilirim mesela bu tercihe bağlı değil mi?