Merhabalar. 9 aylık bebeğim var ateş ve ishalden dolayı doktora gittik. İshal için doktor ata flor isminde bir toz verdi. Ancak ilacın üzerinde de internete baktığımda da 4 yaştan itibaren kullanılacağı yazıyor. Daha küçük olup da bu ilacı kullanan var mı acaba?