Bazen denk geliyorum postlarda gerçekten meraktan soruyorum mesela ekrana çok maruz kaldı deniliyor. Yani günde kaç saat hergun mu kaç aylikken başladı izlemeye bunu deneyimlemis kişiler yazabilir mi bilgisi olan mesela bende çok nadir açıyorum 15 dk 20 dk belki ama hergun değil mesela geçen gün cam kirldi mutfağı temizlemem lazım kızımın gelmemesi gerek oda geliyor habure mecbur kalıp açtım bu tarz mi yoksa hergun TV açık çizgi film açık çocuk habure izliyor gibi mi