Sütüm bebeğime ucu ucuna yetiyor, sağıp veriyorum aynı zamanda. Lansinoh Manuel kullandım ama memnun kalmadım, mochi pompa aldım emerken takıyorum pompaya göre daha iyi birikiyor. Fakat başka iyi bir pompa alsam diye de düşünmüyor değilim. Önerilerinizi bekliyorum