Merhabalar bebegim 5.5 aylık. Ama özellikle bir haftadır ıkınma yaşıyor. Bebegim sürekli ıkınıyor. Doktorumuzun tavsiyesi ile yavastan tadımlara başladık. Bundan dolayı kabızık yasıyor zaten doktorumuz olacagını söylemişti. Acaba ıkınması bundan dolayı mıdır? Doktora gitmeme var daha ulaşamadımda kendisine neden ıkınıyor olabilir?