Deletedmom_110 Oğlum acayip dişleri kaşınıyor kızlar diş jeli öneriniz var mı nöbetçi eczaneden temin edicemmm çok huysuz karanfil zeytinyağı hiç işe yaramadı ellerimize yüzümüze saldırıyor yavrum çok üzülüyorum 🥱 bu geçirdi bizim süreci rahatça dediğiniz
Cansu-95 Deletedmom_110 calgel jel canım benim çıkan bölgeye güzelce masaj yap sabah akşam 🫶 hemen geçirir ağrıyı
Sarecee Ayları günleri aynı kızımla. Hiçbişi fayda etmedi bize. Eli hep ağzında ne bulsa ağzına alıyo hep salya üstü. Bende bekleyeyim tecrübeli anneler fikir verir belki.
Yagmuryabaci41 Deletedmom_110 tetagil kullaniyorum ben çok faydasını görüyorum en iyisi o diyorlar oburlerine göre biraz pahalı ama
Cansu-95 Deletedmom_110 Evet oğlum 15 aylık maşallah 8 dişimiz var rahatlattı hepsinde de 🫶 Doktorumuz olan bölgeye calpol den biraz sürüp masajda yapabilirsin demişti onu da deneyebilirsiniz istersen canım benim
Deletedmom_110 Cansu-95 kuzum nöbetçi eczane de bulamadım sipariş ettim şimdi Salı kapıda diyor Hepsiburada verdim ay inş deliriyor inan çok ağladı bugün çok sağol yarım saat daha tutsammm inş uyur :(
Cansu-95 Deletedmom_110 valla jel aynı meyve tadı var güzel yani ben bile baktım tadına 🥳 calpol de ateş düşürücü var ya ondan da sürebilirsin varsa evde biraz rahatlatır parmağına az damlat masaj yap diğeri gelene kadar yumuşacık kıvamda 🫶