Sedossh Kızlar selam bebeğim 1 aylık olcak yarın kalça ultrason zamanı geldi özel hastaneler de ne kadara çektirdiniz acaba? Birde özelde yine bebeğin ilk aşılarını yaptıran varsa onun fiyatı nedir hepatit b aşısı
midekoruyucu Sedossh benim doğum yaptığım özel hastane kalça ultrasonunu ücretsiz çekmişti. Bi sorun isterseniz belki sizin de ücretsizdir
fatmaa37demir Sedossh ben yaptıralı çok oldu geçen sene Ekim kasım ayıydı o zaman 350 400 gibi bir şeydi sanırım