Bizde 7.5 ayligiz 4 aylıkken ek gıdaya başladım bizde de durum aynı biraz araştırma yaptım mutlaka sizinle masaya otursun kendi eliyle kavrayıp yeme fırsatı verin diyor başka bir tavsiye de biraz ara vermekti. Bende ara verdim biraz geçenlerde kardeşi tavuk yedi o da yürüteç de hızla gelip tavuk istedi ve yedi anlamadım hiç bir şey 😅 bir de dondurma seviyor daha da yok yediği bir şey