Ilay1710 doğru söylemiş arkadaş zaten çok yoruluyor yaptıkça kalkıp kalkıp düşerken en sonunda zaten yorulup uyumak istiyor ama müdahale edince süreç çok uzuyor. Bir uyku eğitmeni de bunun için şöyle bir yorum yapmıştı” sürekli ayağa kalkıyor diye yatırırsanız orta uzun vadede gelişimine engel olursunuz çünkü kendini en rahat hissettikleri yer yatakları orda denemek isterler hepsini etrafı kapalı güvenli bir yatakların içindeler , orda yürüyecek orda konuşacak , yapma yat dur derseniz kötü bir şey yapmıyor izlenimi yaratır bebeğinizde “ mantıklı bence de