Ceycey001 Kızlar 2 ay once basladı sancım sol tarafım ben böbrek sandım dahiliyeye ye de gittim emar cekildi bisey cıkmadı ama bildiginiz böbregim sancılanıyo 3 sene once taş dusürmüstüm aynı onun agrısı gibi ara ara girip cıkıyo Hergün tutmuyo taş agrısı gibi 2 aydır ¾ kere oluyo anlamadım mart ayında sezeryanla dogum yaptım acaba üşütüyomuyum diycem hiç üsütme gibi degil biraz once basladı mesela bi kaç saat cekerim sancıyı veya sabaha kadar anmaladım ya
Yusufayse Bende sezeryan sonrasi yanlarda agri basladi,yatakta bebegi emzirirken ustume bi sey ortmedigim icin agridi,sanirim sezeryan sonrasi vucudum cok hassaslati,belki sende usutmussundur fark etmeden..