Cagla15 şampuan ve losyonunu kullandım kokuları kötü ama içeriği temizdi organic serisiydi. Şampuan güzekdi ama losyon çok çok nemlendirmiyordu yine de idare eder fena değildi. Şimdi güneş kremini kullanıyorum yapisi çok kalın zor yayılıyor ama koruması güzel memnunum