Kizlar saçım aşırı aşırı şekilde dökülüyor başlarda umursamadım geçer dedim ama daha da arttı bide çok kuru olmaya başladı önceden çok yumuşak bakımlı dolgun saçım vardı şuan kuru sönük bı saça sahibim son 1 aydır da saç diplerim ağrıyor saçımı toplayamiyorum tarayamiyorum ağrıdan hangi doktora gitmem lazım ve önerileriniz var mı?