Bebeğim 3 ay 25 günlük son 2 haftadır sadece kucağımda gezdirdiğimde mutlu. Eskiden yatırıp konuşurdum sesler çıkartır gülerdi. Anakucağında oyuncaklarını eline verirdim ağzına götürür incelerdi oyun halısında vakit geçirirdi. Karın üstü aktivite yapardık. Şimdi bunları toplasan 10 dakika yapıyoruz. Sıkılıyor. Oturduğum an ağlıyor. 7 kiloya yaklaştı kollarım taşımıyor artık. Çok yoruldum. Ben mi yanlış yapıyorum neden böyle?
Sürekli gezdiğimiz zaman gelişimsel aktivitelerden geri kalıyor gibi hissediyorum. Ne yapacağım 😞