Kızlar biz yeni doğduk henüz başlamadık sağlık ocağı d vitamini verdi herkese veriliyor anladığım kadarıyla, instagramda bir sayfada gördüm sağlık ocağının verdiğini kullanmayın iyi değil gaz kabızlık falan yapıyor farklı güzel markalardan kullanın yazmışlar ocean kullanan falan varmış. Doğru mu gerçekten ya sağlık ocağının verdiğini kullanan memnun olan var mı?