Kızlar bebeğim nasıl oldu bilmiyorum yaz gününde büyük ihtimalle terle soğu oldu öksürmeye başladı doktora getirdik ciğer filminde bronşit başlangıcı görüldü yatırdılar hastaneye 3 gündür hava verdiler şükür bugün kestiler yarin da belli olacak gözlemleyecekler taburcu olup olmayacağımız belli olacak dua eder misiniz evde de küçük oğlum var beni çok özledi🥹 sizler yaşadınız mı tecrübelerinizi anlatir misiniz