Kızlar 5 gün önce erken gebelik testi yaptım test pozitif çıktı daha kan vermeye gitmedim . Yarın sağlık ocağına gidip vereceğim.
1 sene önce kimyasal gebelik geçirdim . O zaman belimde bacaklarjm da acayip bı şekil de ağrı vardı hele bacaklarım da daha çoktu şiddetli bir şekil de sancilaniyordu . 😏 Anlamıştım bir terslik olduğunu zaten o gün kanamam başlamıştı düşük yapmıştım iki gün içerisindede 😔
Bugün yine bacaklarım ağrımaya başladı bel ağrım da var yine mi kimyasal geçiriyorum ya umarım öyle değildir . Umarım sağlıklı ilerler gebeliğim.
Sizinde bacaklarınız da ağrı vs. Oluyormuydu yada beliniz de 🌠