benaslindayohum_ Kızlar selam ben sezeryan olalı 2 ay oldu ama hala aşırı ödemim var ödeminiz gitmesi için neler yaptınız uykudan uyanıyorum ellerim ayaklarım şişmiş şekilde çok rahatsız oluyorum
Merveio14 benaslindayohum_ 3.5 aylık bebeğim var bende regl hala olamadım ve ödemden patlayacağım. Bolca su içiyorum dün yeşil çay içtim bugün sorsan devamını getiremedim ce harici malesef bişi yapamadım
Senbihterziyagilsinkendinegel benaslindayohum_ kiraz sapı mısır püskülü çayı yaptım aktardan aldım ama birer tutam 1 bardak su için olacak şekilde demledim. Hergün 1 bardak içtim , 1 haftada resmen 7 kilo ödem gitti. Acaip şiştim ben ama acıyordu bacaklarım şişliklerden.
Cady benaslindayohum_ ben sezaryen olduğum andan itibaren evde bile hep yürüdüm bol su içtim ve ananas kurtardı beni. Bol bol ananas yedim odemlerim indi. Size tavsiyem ananas tüketmeniz.
Merveio14 Eylul_efe_mom yaaaa, internete aldandım içilebilir yazıyordu, Zaten bir bardak içtim ertesi gün unuttum içmeyi doğru diyorsun zararı var demek. Ödem için sen bir çay yada önerebileceğin bişi var mı
Senbihterziyagilsinkendinegel benaslindayohum_ yani ben içtim sütüm etkilenmedi hatta maşallah depoladım bile buzluğa 🤍