incihanim_ salgın olduğu için 9-11 ay arası vuruluyormuş. İsteğe bağlı tabi ama bizim sağlık ocağı da bizi bilgilendirmedi. Tesadüfen başka şehirde özel aşımızı olacağımız zaman oradaki hemşire söyledi. Kendi hemşiremizi aradığımda buranın salgın bölgesinde olmadığını sağlık bakanlığının aşı göndermediğini söyledi ve bi arkadaşımız da başka bir sağlık ocağında yaptırmış bizde 11. Ayda yaptıracağız bir ay sonra zaten yine olacak ama risk almak istemedik ve sağlık ocağını da değiştirdik