Kızlar 2 gündür bebeğim hiç susmadan ağlıyordu sürekli gezdirdim kucağımda gecesi güzel geçiyor ama gündüzü kabus oluyordu bebeğimin acile götürdük röntgen çektiler aşırı gaz sıkışması vardı. Lavma yaptılar ben kendi kafama göre nurse gaz damlası aldım bide bize metsil verdiler damla olarak. Emdirdim emdi sonra bıraktı ama yine ağlamaya devam ediyor. Ayağımda salladım uyudu. Aç olsaydı uyur muydu hala anlamıyorum 😞 çok üzgünüm