_arasinannesi Kızlar bebeğim bir buçuk yaşında. Hala emiyor. Bugün sol göğsümün sol tarafında aşırı bir ağrı ve şişlik var. Normalde bu ağrı yeni doğduğundan ilk emzirdiğim aylarda oluyordu. Sonra birdaha hiç olmamıştı birde ozamanlar emzirince geçiyordu fakat şimdi sabahtan beri emzirdiğim halde geçmiyor. Neden olmuş olabilir ve nasıl geçer bilgisi olan varmı?
momandbbabyy 2.5 aylık anneyim şimdiye kadar 5 kere göğüs tıkanıklığı yaşadım sonuncusunda sağ göğsüm kırmızıdan mora dönecek şekilde ceviz büyüklüğünde şişmişti geçer diye 10 gün boyunca doktora gitmedim her geçen gün dahada büyüdü en sonunda acile gittim acil yatış verdiler meğer iltihap toplamış apse yapmış kesip boşalttılar 3 gün hastanede yatmak zorunda kaldım 😥 eğer şişlik geçmezse mutlaka genel cerraha gidin
_arasinannesi momandbbabyy bende öyle gözle görülür bir şişlik yok ama çok ağrıyor. Çok geçmiş olsun bu arada umarım tekrarlamaz.
momandbbabyy _arasinannesi amin inşallah 🤲🏻 sıcak duşta masaj yaparak sağın cikincada soğuk suyla yıkayın isterseniz rahatlatır
asus17 Benim de snlattığınız gibi aynen, sol göğsümğn sol tatagı, bi yere vurmuşum gibi acıyor, sizin nedenmiş, çözüm buldunuz mu?