Nurannee- Beneğimin gözüne yıkarken şampuan kaçtı kıpkırmızı oldu alnı falan kızlar doktora götüreyim mi ? Panik oldum 😭
Ecmeliq Benim bebeğimin de kaçmıştı. Kızardı, bebek hemşiresi bir tanıdığıma sordum bi şey olmaz demişti. Geçti. Zaten bebek şampuanı geçer diye düşünüyorum. Siz de dikkat edin inşallah 😌
tuanamoms_07 hepbahar123 yenidoğan hemşiresiyim bir çok beneği bir çok şampuanla tıkıyoruz tercihlerim arasında değil diyelim
hepbahar123 tuanamoms_07 evet cnm ben de tercih etmemenizin sebebini sormustum aslında hani zararları nedir bilmediğimden soruyorum bilgilenmek adına yani 😊ben de kullaniyorum
tuanamoms_07 hepbahar123 dalin ve uni baby genellikle 3-4 aydan sonra kullanılmalı bence çünkü diğer şampuanlara göre ciltte kuruluk daha çok yapıyor yenidoğan döneminde daha nemlendiren şampuanlar tercih edilebilir. Bebek ilk zamanlar deri dökebiliyor bunu arttırmamak onun yerine daha çok nemlendiren ürünler tercih edilmeli