Merhabalar😓
Kızlar 7,5 aylık bir kızım var. Ek gıdaya geçtik ama geçemedik resmenn…
Çok az yiyor yemeyi geçtim sadece anne sütü alıyor desem yeridir o derece az.
Sabah uyandığımızda belki kahvaltı yapar umuduysa emzirmiyorum biraz bekletiyorum ama yok yediği 3-4 lokma bişey. Öğlen uykusunda emzirip yatırıyorum uyandığın da yine emzirmiyorum çorba hazırlıyorum onda da taş çatlasın 4-5 çay kaşığı içiyor. Karpuz vs verdiğimde höpür höpür yiyor ama yemekle asla arası yok. Akşamda bir kaç kaşık yesin diye bir ton şey hazırlıyorum ama yine sonu hüsranla bitiyor. Ben ne yapacağım bu çocuklaa kiloda almıyor artık. 200gr almış 1,5 ayda. Benim sütümde nereye kadar onu doyurur bilmiyorum. Ne yapacağım ben, nasıl alıştıracağım bu çocuğu?