Kızlar ya bebeğim 10 aylık oldu. 3760 doğdu, şuan 9.700 falan . Mesela 4. Ayda 8 kiloydu. 6 ayda 1.700 almış resmen az değil mi ya. Kime sorsam çok iyi diyor ama yaşına kadar 3 e katlaması lazım kilosunu mümkün değil yani olmaz. Ek gıda ile arası iyi meme de veriyorum