Bebeğim 1 yaşını doldurdu 2 aydır falan emzirme sonrası sol meme ucum hep yara oluyor geçmiyor lansinoh sürdüm bepantol hindistan cevizi yağı sürüyorum gümüş kapak takıyorum biraz rahatlıyor gibi oluyor ama çok acıyor su değse bile canım yanıyor nasıl geçer bu 😭