Merhaba anneler bi sorum olacaktı. 16 aylık kızım bağırsak enfeksiyonu oldu. Dün doktora gittim ateş ishal iştahsızlıktan serum verdi sıvı takviyesi sonra antibiyotik verdi yolladı. Ama kızım asla birşey yemiyor verdiğim herşeyi geri kusuyor ilaçlarda dahil sadece su içiyor. Ayrıca aşırı bir ishali var artık kakasının rengi bile yeterince beslenmediğini gösteriyor. 2-3
Gün sonra geçer dedi doktor ama çocuğum çok halsiz çok aç ama asla yiyemiyor. Bu durumu yaşayan var mı .? Başka neler yapmalıyım.?