Bnm kızım da 17 aylıkken yürümedi ama Bn 15 aylıkken nöroloji uzmanına götürdüm ve fizik tedavi uzmanına sonra cocuk gelişim ve ruh sağlığı bölümü var en son ona götürdüm kızıma teşhis koydular ama bnm tabiki farklı şeyleri yapmadığını yaşıtları ile aynı şeylerin çoğunun yapmadığını fark edince gittim en sonra 2 yaşı bekleyelim vs ama doktor en son gittiğimiz çok iyiydi ilgilendi atipik otizm dendi sankin bni yanlış anlamayın ama bir an önce doktor araştırıp gitmenize fayda var çünkü doktorların pek umrumda olmuyor