mirahanim Bebekler için en uygun yatırma şekli nedir. Sırt üstü mü, yüzükoyun yanak üstü mü, havaların sıcak olması bişey etkiler mi, deneyimli anneler yardım please 😊
esrsren Benim bebeğim gazlı olduğu için gündüzleri gözetimimde olacak şekilde yüzüstü yatırıyorum. Bu şekilde daha rahat uyuyor. Geceleri ise sırt üstü yatırıyorum tabi daha sık uyanıyor gazdan dolayı
Nazlisenaninannesi Benim kızım 1 yaşında ben hep yan yatirirdim sağlı sollu o canı nasıl isterse öyle yatıyor şimdi yüzü koyun seviyor ✨
mirahanim Nazlisenaninannesi sırtüstü veya yüzükoyun farketmiyor o zaman anne kontrolünde bebek bu şekillerde yatırılabilir teşekkür ederim 😊