Prensescik sizi o kadar iyi anlıyorum ki bizim sariligimiz 21 gün sürdü kaç tane doktora gittik anlatamam 3. Gün kuvezde kaldı çıktı 3 gün sonra kontrole gittik yine yükselmişti çocuk 3 günde sadece 40 gram almıştı ve doktor çok iyi hiç bir sıkıntı yok dedi sonucu gösterdik iyi iyi birşey yok dedi sonra geçmeyince gittiğimiz bir doktor bir sürü test istedi kaç tıp kan aldılar yavrumdan artık ağlamaktan uyuyakaldi bu arada bütün sağlık elemanları bol bol emzir o emmedigi zamanlar sağ sütünü ama bol bol da iyi dediler bu ucunu nasıl yapacaksam sonra karaciğer ast enziminiz 317 cıktı normal değerin 10 katından daha da fazla belki doktor aradı bu çocuğun metabolik bir rahatsızlığı var hemen bir devlet hastanesine yatırın diye bu arada bebegim hiç kilo almıyor ve bir Allahın kulu da demiyor ki bu çocuk ac bu arada hiç ağlamıyor ve sürekli emiyor neyse tekrardan ozel bir hastanede kuveze alındı tabiki sonuçları gören bütün doktorlar hemen capa ya gidin hemen diyip duruyor neyse bu kuvez olaylarında da yer olmuyor vs bir dr vasıtasıyla bir hastanede yer bulduk bir gece de 100 gr almış ve hemen düşmüş sariligi dr bize dedi bu çocuğun hiçbirşeyi yok.siz nasıl kilo aldıramazsınız mamaya başla ben direk mamaya başladım 7 günde 600 gr yakın aldı sariligi bitti ve ast değeri 18 cıktı ama o değer normal çıkacakmı cikmayacakm i ne ağladım evde bu arada süt sagmaya çalışıp eşimle hastaneye süt göndermeye çalıştım hep ama o kadar azdiki sürekli pompa elimde yaşıyordum diyeceğim o ki evet anne sutu çok değerli emzirebilmeyi coook coook isterdim ama hiçbirşey bebislerimizin sağlığından önemli değil bazen emdi bazen emmedi mama kullanıyorum şuan ama maaşallah sağlıklı bir evlâdım var ayrıca karaciğer enzimleriniz yüksek çıkarsa hiç telaş yapmayın uzamis sarilikta yuksek cikabiliyor dr bazen çok aceleci suan diyorum ki iyi ki hemen capaya gitmemisim yavrumun ne cani yanacakti belkide (destan yazdim resmen 😂😂)