Esergiller Yaşamazsınız Allahın izniyle bebeğinizde küçük çok daha kolay olabilir bakımı vs. Bizde izin için memlekete gittigimizde yaptırdık iyikide öyle olmuş tekbaşıma zorlanırmışım.İlk gün bizim iğnenin etkisi geçince biraz zor geçti krem vs sürerken aceba hatamı yaptık dedik çok üzülmüştüm ama 3.güne hiçbirşeyi kalmadı şuan iyiki yaptırmışız diyorum. Şimdiden hayırlı olsun kolaylıkla geçsin inşallah🙏