Ersozes58 Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük 5 dk bazen 10 dk emip bırakıo ağlıyor emmek istemiyor eskisi gibi bu kdar kısa süre emmesi normal mi aranızda bu durumu yaşayan var mı meme reddi mi yoksa 😒 aklımda deli sorularrr 🥺☹️