Havva_Klnc33 Bebeğim 19 günlük. Sarılık geçirmedik çok şükür. Emziriyorum bol bol ama sürekli uyuyor. İki saate bir emzirmek istiyorum. ama uyanmıyor zorla uyandırmaya çalışıyorum. sizce kendi acıktığı zaman mı emzirsem? siz ne dersiniz?
Zeytin19 Bebeğin çok küçük uyandirmaya çalış muhtemelen açlıktan şekeri düşmüştür. Bizde uyuyor saniyorduk doktor ac birakmissiniz dedi
Leylaq @Havva_Klnc33 iki saat çok fazla 30 dkk bir saat te bir emzir çok küçük henüz üstünü soy burnunu sık ayağını felan sık koluna bacağına biraz sert vur baska türlü uyandırmak çok zor ben neler çektim atlatana kadar