3 haftadır hastanelerdeyiz 1 hafta yattı iyi dediler çıktık özel hastanede gece fenalaştı oksijen seviyesi düşmüş devlet hastanesinde oksijen takviyesi yapıldı 1 hafta yattık çıktığımız gün ishaldi kusması vardı doktora çıkarma dediğim halde bizi çıkardı özel hastaneye gittik ilaç yazdı eve gönderdi ama hem öksürükhem hırıltı hem kusma hem ishal perişan oldu yavrum ertesi gün başka doktora gittim yatırdı meğersem devlet hastanesinde rota virüsü kapmış 4 günde prda hem bronşit hem serum tedavisi gördük doktpr iyi dedi çıkardı dün eve geldik kustu 7 kez ishal oldu doktoru aradım açmadı yazdım gördü cevap vermedi devlet zaten beter ben yoruldum artık oğlum bugün hırıl hırıl o kadar çok hırıltısı var ki sürekli terliyor buz gibi hava veriyorum vertolin ve Caortair ama artıyor yine 3 hafta oldu bugün pazar doktora yazıyorum cevap vermiyor devlete götürmekten korkuyorum oksijeni düşmüştür diye kafayı yiyiypeum Allaj aşkına ben mi bakamıyorum yavruma ya niye düzelmiyor niye tekrarlıyor bu kafayı yedim ben artık 1 yaşında oğlum hırıl hırıl uyuyor şimdi elimi göğsüne koyuyorum titriyor içersen hırılto resmen