Merhaba anneler 4 yaş oğlum var şımartılmış bir çocuk olarak büyüttük maalesef anneanne babaaanne dedeler filan teyzeye aşırı düşkündür neyse şimdi 4 yaş sendromu mu yeni kardeş geldi onun kıskançlığı mı herşeye ağlıyor yerinde asla durmuyor sanki beni duymuyor gibi bişey dediğimde onun yanında biri ile konuşsam o bişe diyorsa krize girer beni dinle diye telefon ile asla yanında konuşamam illa o konuşacak sırayla konuşalım yapalım sıranı bekle olayını asla bilmiyor yeni kardeşi olunca evde telefon tablet e düşkün oldu iyice altına yapmayan çocuk altına kaçırıyor sürekli bezen yalan söylüyor çikolata yemedim gibi ve sürekli bişeyler yemek istiyor abur cubur meyve veya yemek ilgi çekmek için yapıyor biliyorum ama sürekli bana sürpriz bişe ver diyo. Okulların açılmasını gün sayıyorum resmen ona da üzülüyorum vakit ayırmaya çalışıyorum ama oyuncakları ile oynamayı bilmiyor oğlum herşeyden çok erken sıkılıyor. Telefon tablet izliyor dedim ya onda da izlerken herşeyden haberi var asla dalıp kıpırdamadan odaklanıp izlemiyor bu süreç normal mi sizce ne önerirsiniz ne yapayım daha 28 günlük anneyim