Aslananne1 Emekliyor ,koltuklara tutunma var ,koltukları sıralıyor baştan sona kadar gidiyor ama her iki kolundan tutunca adım atmayı bilmiyor öylece duruyor yerinde napmam lazım
yms11 Aslananne1 zaten doktorlar 18 aya kadar mühlet veriyor onu kendi haline bırakın ben ne zaman uğraşmadıysam o zaman yürüdü önerebileceğin tek şey topa ilgisi varsa önünde eşinizin top sürmesi ilerletmesi ayağıyla benim oğlum topa yürüdü
yms11 Aslananne1 hiç korkmayın aynısını yaşadım bebeğim son haftsya kadar hiç yürümiycek gibiydi bi günde kalkıp yürüdü
Aslananne1 yms11 tek ilgisini çeken şey emzigi 🤭🤭🤭 emzigi sayesinde emekledi emzigi koltuğa koyduk kalk al dedik onun sayesinde koltuklara tutundu onun sayesinde sıraladı 😅😅herhalde emzik için de yürür çok bağlı çünkü
yms11 Aslananne1 hayır zaten onlar kendileri öğreniyor sadece bol bol gel gel yapın bide benim fizyoterapist arkadaşım bana bacaklarına egzersiz yaptırmamı söylemişti onlarda işe yarıyor gaz çıkartma hareketi gibi yatırın bacakların çekip itin şöylede bi durum var d vitamini eksikliğide geç yürüme yapıyormuş doktorum söylemişti değerlerinede bi baktırın bence