Yarın eşim kızımmm aquaaa gidicezzz fakat ben adetliğim ve bebeğim var 6 ay 19 günlük enfeksiyon açısından asla girmem orda gidip oturmakta istemıyorum sezlong altında eşime desem ben vıaport gezsem etsem kahvemi içsem sizce daha mantıklı değil mi ?siz olsanız ne yaparsınız aklım karıstı