bananeabiya bananeabiya bende çıktığında çayın deminden biraz pamuğa döküp bekletiyordum ama zamanla geçiyor zaten. Bazen nazardan da oluyor derler
lceLady Iki_pasa_annesi ufakken banada olmustu. Aniden cikti. Hacca giden komsumuz vardi bi nazar duasi okudu hemen geçmişti
bananeabiya Iki_pasa_annesi ben gitmemiştim birkaç güne kendiliğinden geçiyor ama elini sürmemesi lazım pek. Yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız götürebilirsiniz tabi