Arkadaşlar selamün aleyküm 11 aylik olacak oğlum ek gıdayla ilgili ne versem tükürmeye başladı. Nasıl baş edeceğimi bilmiyorum oyuncaklar koyup oynatarak dikkatine başka şeylere odaklamak istiyorum belki yer diye ama birkaç kaşık yedikten sonra fişek gibi yediğini tukuruyo. Bu durum ne zaman geçer. Nasıl baş edeceğimi bilmiyorum